Re: [OT]Druhý monitor u WXP

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Leden 26 23:37:29 CET 2013

Zdravím,
  nevím čemu říkáte přídavná karta nějaký adapter na USB či další grafika?

Obecně XP pokud nedetekuji monitor při startu tak většinou nejde aktivovat,

nutný restart, nicměné stačí vypnutý a připojený, respektive asi ve standby,

teda alespoň mě to tak funguje pokud je kabelem připojen, tak je k
dispozici,

dokonce i když není a restartuj a připojím tak se mi obnoví rozšířená
plocha.

U W7 to jde i za běhu, to připojení.

U přídavné karty co mám na USB k druhému monitoru tak ta jde i za běhu....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka MWW <jirka.mww na gmail.com>
Datum: 26. 1. 2013
Předmět: [OT]Druhý monitor u WXP

"Dobrý večer,
ke svému počítači Dell Optiplex 330 jsem připojil přes přídavnou
digitální kartu od Dellu druhý monitor.
Bohužel se mi skoro vždy při zapnutí WXP stává, že druhý monitor ( ten
připojený pře digital ) je mtrvý.
Většinou se podaří přes "Vlastnosti grafického adaptéru" na ploše ho
zapnout, ale někdy musím udělat i reset počítače.
Vypozoroval jsem, že když zapnu napájení druhého ,tedy digitálního
monitoru cca 2 sec po zapnutí počítače,
tak se to občas podaří a druhý monitor naběhne hned, jak zvolím
příslušného uživatele, tedy sebe.
Pokud by tady byl někdo, kdo má představu jak pomoci, poslal bych
detaily o HW. Zatím mě jde spíš o obecný
názor na tento problém. V práci provozuji s notebokem DELL dva
monitory zcela bez problémů.
Tak jsem si na to zvykl, že mi to doma začalo vadit, takže bych to
chtěl zprovoznit.

Díky předem za každý námět.

--
Zdravi