[OT]Druhý monitor u WXP

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Sobota Leden 26 21:46:11 CET 2013

Dobrý večer,
ke svému počítači Dell  Optiplex 330 jsem připojil přes přídavnou
digitální kartu od Dellu druhý monitor.
Bohužel se mi skoro vždy při zapnutí WXP stává, že druhý monitor ( ten
připojený pře digital ) je mtrvý.
Většinou se podaří přes "Vlastnosti grafického adaptéru" na ploše ho
zapnout, ale někdy musím udělat i reset počítače.
Vypozoroval jsem, že když zapnu napájení druhého ,tedy digitálního
monitoru  cca 2 sec po zapnutí počítače,
tak se to občas podaří a druhý monitor naběhne hned, jak zvolím
příslušného uživatele, tedy sebe.
Pokud by tady byl někdo, kdo má představu jak pomoci, poslal bych
detaily o HW. Zatím mě jde spíš o obecný
názor na tento problém. V práci provozuji s notebokem DELL dva
monitory zcela bez problémů.
Tak jsem si na to zvykl, že mi to doma začalo vadit, takže bych to
chtěl zprovoznit.

Díky předem za každý námět.

--
Zdravi