Vyčištění hrotu páječky

Sobota Leden 26 16:28:06 CET 2013

Hezké odpoledne,

     salmiak a železo nejdou k sobě? A proč to tedy hrot od mé ERS50
snáší už roky dobře? Bohužel ji teďka nemám u sebe, je v dalekém Děčíně,
proto mám to Solomonku. Z čeho je ten hrot nevím, je vícebarevný, ale to
je tak všechno, co vím.

     Nakonec jsem dala na rady odtud a použila jemnou brusnou "houbičku"
kterou jsem čistila měděné trubky od topení. Vypadá to, že to pomohlo a
na hrotu opravdu už cín drží a hezky se roztéká. Snad se mi nepodařilo
hrot zničit.

     Díky za rady, Saša Svobodová