Li-pol v mrazu

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pátek Leden 25 22:52:25 CET 2013


Mam stejnou zkusenost. Jeste jsem nemel baterku, ktera by mela na vsech 
clancich po "vylitani" napeti aspon priblizne stejne. Proto davam i do 
letadla ten piskaci bazmek z ebay, jak jsem se ondy zminoval.
Chystam se, ze zitra vyrazim, jestli nebude zase blizard. Pred vanocemi jsem 
to nevydrzel, zabil jsem pilota a ulomil ocas. Pokud to zitra pujde, tak 
zmerim, co pujde a poreferuji.
Vladimir

-----Původní zpráva----- 
From: Pavel Hudecek
Sent: Friday, January 25, 2013 10:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: Li-pol v mrazu

Vydrželo to lítat asi 20 minut, což je cca polovina letního času. Baterka má
nominálně 25C, takže ani v létě se moc neohřeje a v tomhle počasí je jí spíš
zima. Sníh nabraný při přistání se neroztavil.

Vzhledem k tomu, že nejhůř je na tom prostřední článek, tak asi mráz nebude
hlavím zdrojem zla.

Rozhodně se mi to nelíbí. Po návratu měl 2,9, zatímco jeden krajní měl skoro
3,6. Teď jsem to tu po ohřátí baterky ještě chvíli trápil a výsledkem bylo
něco pod 2,6 V, zatímco zbylé články to dotáhly k 9,6, při kterých regulátor
začíná omezovat. Teď po půlhodině odležení je stav 3,24-3,12-3,38. Asi začnu
zase rozvíjet úvahu, že klasický koncept balančního nabíjení není dobrý
nápad.

PH

From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
Tech 5-10C by melo baterku vyhrat nad nulu, ne?
Kdyz jsem kdysi jeste litaval, tak jsem baterky nosil v kapse,
za letu se pak teplota spis zvysovala nez snizovala.

From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
může být zásadní problém, pokud lítám s 3S Li-pol 25C při zátěži 5-10C, ale
za mrazu -14 °C?

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 



Další informace o konferenci Hw-list