Li-pol v mrazu
Pavel Hudecek
edizon na seznam.cz
Pátek Leden 25 22:07:11 CET 2013
Vydrželo to lítat asi 20 minut, což je cca polovina letního času. Baterka má
nominálně 25C, takže ani v létě se moc neohřeje a v tomhle počasí je jí spíš
zima. Sníh nabraný při přistání se neroztavil.
Vzhledem k tomu, že nejhůř je na tom prostřední článek, tak asi mráz nebude
hlavím zdrojem zla.
Rozhodně se mi to nelíbí. Po návratu měl 2,9, zatímco jeden krajní měl skoro
3,6. Teď jsem to tu po ohřátí baterky ještě chvíli trápil a výsledkem bylo
něco pod 2,6 V, zatímco zbylé články to dotáhly k 9,6, při kterých regulátor
začíná omezovat. Teď po půlhodině odležení je stav 3,24-3,12-3,38. Asi začnu
zase rozvíjet úvahu, že klasický koncept balančního nabíjení není dobrý
nápad.
PH
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
Tech 5-10C by melo baterku vyhrat nad nulu, ne?
Kdyz jsem kdysi jeste litaval, tak jsem baterky nosil v kapse,
za letu se pak teplota spis zvysovala nez snizovala.
From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
může být zásadní problém, pokud lítám s 3S Li-pol 25C při zátěži 5-10C, ale
za mrazu -14 °C?
Další informace o konferenci Hw-list