Hardwarova otazka

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 22 23:38:11 CET 2013

Ano, měřím je 2kV zdrojem,  který dá max. 1 mA (do zkratu, jinak ještě
méně). Zkuste si to nakreslit, jde o relativně tvrdý zdroj 2kV doplněný
na výstupu sériovým odporem 2 Mohmy...

"Určené na impulsní zatížení" znamená, že mají definovanou pulsní
odolnost, neboli bez destrukce odvedou zatížení x kW po y ms. Jinak
řečeno: nedestruktivní průraz u nich probíhá rovnoměrně po ploše
přechodu a dále mají dostatečnou hmotu křemíku a přívodů k akumulování a
posléze rozptýlení toho energetického pulsu...

Jinak ale taky mají něco jako trvalou zatížitelnost a ta se u
standardních větších through hole typů počítá na stovky mW až jednotky W...

Běžně vyráběné typy mají průrazné napětí až něco přes 500V.

Prostě žádná věda, stačí trocha selského rozumu.

---
Jirka