Hardwarova otazka

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Leden 22 23:27:14 CET 2013

2013/1/22 Jirka <zaloha na volny.cz>:
> Jaký gradient a intenzita, když ta součástka má na svorkách právě jen takové
> napětí, jaké je její průrazné (a proud je omezený na 1 mA, ve skutečnosti
> ještě méně)?

P. Jirka aby sme si rozumeli, nepisal ste nahodou Vy, ze ich meriate
2kV? Pokial mi je zname tak transily koncia niekde na cca. 360V a su
urcene na impulzne zatazenie.

> Pane Jančuro, když se tu bavíme o transilech, tak vězte, že transil není nic
> jiného než výkonová zenerova dioda.

Ze to je zenerka to viem, len som nevedel ze vykonova. Keby ste tak
napisal velmi rychla zenerka... No nic clovek sa stale nieco musi
ucit.

> Jiné součástky (které tak měřím), mají opět tento provozní mód hluboce ve
> svých specifikovaných hodnotách...
>
> ---
> Jirka

A.