Dalsi setric energie

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 22 22:13:25 CET 2013

Vy chcete skončit v sudu?

----- Původní zpráva -----
Od: AZe

Neměli bychom to označit OT?
Jen doplním, že k uvedenému mám i odborný posudek z roku 2002, z něhož mohu,
i když ještě není pátek, uvést:: "Z hlediska energetické bilance celého
bloku by účinnost výroby elektrické energie dosahovala hodnoty 1000% a
účinnost výroby tepla 2300%..".. Na tohle byla ta finanční injekce a nebylo
by od věci podívat se, co s tím je dál...
aze