Dalsi setric energie

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Leden 22 15:15:34 CET 2013

 22.1.2013, 15:06:25

S odbornymi posudky mame prece ve stredoevropskem bananystanu velke
zkusenosti. Vzpomente, jak odborne se, pocatkem 90-tych let ocenovaly
nemovitosti, za ucelem bankovnich pujcek. Pokud je mi znamo, ani jeden
ocenovac za to, dodnes nebyl, ani jen vysetrovam.
Proc by odborni posuzovaci z jinych oboru, mely zustat mimo tyto
progresivni trendy ?
A stran toho stepeni vodiku. Ono to skutecne funguje, jen pro spravne
pochopeni, musite prevest new-speech do bezne mluvy, tj. misto
"energie" pouzit "dotace". :-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz