Hardwarova otazka

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 22 18:27:37 CET 2013

Nebyla.

Jistě, můžeme i transil rozřezat a při postupném odbrušování systému
diamantovým kotoučem ho prohlížet na elektronovém mikroskopu.

Pak taky můžeme třeba chromatograficky analyzovat použité materiály.

Nicméně v praxi to příliš často neprovádíme...

Pan kolega Jančura spíš asi prostě chtěl zjistit, zda je transil fprdeli
či ne ;-)

---
Jirka