Hardwarova otazka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 22 17:38:15 CET 2013

A kdyz se vratim k puvodni otazce "ako zistit ci je transil odpaleny
alebo nie". Je to bezna vlastnost transilu, ze jim ujizdeji parametry,
a ze je tedy treba jim merit celou charakteristiku? Ja bych urcite
jenom zmeril nizke napeti-zavreny, vyssi napeti-otevreny a povazoval
bych to za dostatecne. Proto jsem se ptal, abych vedel, jak moc
amaterska a pripadne nedostatecna by takova diagnostika byla.

PL

**************************************

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 22, 2013 4:27 PM
Subject: Re: Hardwarova otazka

22.1.2013, 16:21:19

To spojeni meho a Jirkova prispevku je asi trochu nestatstne.
Pripravek ktery tu Jirka zminuje, je takova lepsi zkousecka,
v mnoha pripadech, u transilu mozna v 99%, jiste plne postacujici, ale
kompletni promereni V-A char. s tim neudelate.
Tam jsou potreba vetsi proudy, coz pri vyssim napeti dela velky vykon,
a nelze jinak nez merit pulzne. A takove vybaveni ma na stole opravdu
malo kdo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz