Elektronika do auta.

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Úterý Leden 22 16:24:01 CET 2013

Este by som sa k tomuto vratil, a vedeli by ste nieco konkretne doporucit?
Ten linearny stabilizator co mi tu niekto odporucal LM2931 v DS pisu prud
nad 100mA neviem kolko
je max. ale mne to ma spotrebu okolo 300mA (mam tam LED segmentovky) tak by
som tam dal,
aj spinany zdroj.
alebo nieco taketo?
http://www.ebay.com/itm/DC-DC-LM2596HV-4-5-60V-to-3-35V-Adjustable-Step-Down-Power-Supply-Module-/300810925667?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4609ba7663