OT: doporucte GPS navigaci

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Leden 22 14:04:20 CET 2013

Ja presel od navigace k navi aplikaci v telefonu. Mozna to neni to co
chces, ale stejne popisu:)
Pouzivam Sygic (Android verze), jsou i verze pro Nokii a pro Jablko.
Prinosy oproti samostatne navi (z meho pohledu):
-telefon stejne vzdycky mam u sebe, tak netaham dalsi kram (obzvlast
prijemne u chuze)
-jednotne nabijeni (u navi jsem si obcas nevsiml, ze je vystavena,
zvlaste neprijemne, kdyz ji clovek pouzije jen obcas)

A samotny Sygic:
-aktualizace map v cene
-pouziva stejne mapove podklady jako TomTom tusim (viz jejich stranky)
-s funkci jsem plne spokojen
-pravidelne aktualizace (opravy+nove funkce)
-aktualizace programu standardnimi prostredky Amdroida (google play),
mapy si stahuje program sam z NETu (takze zadne specializovane
programy a pripojovani k PC)
-slovensky vyrobce (jsem proste CS patriot:)
-extremne levne (ja dal za celou Evropu+Rusko 30 ojro v akci, po
vanocich byla pro zmenu akce "2 licence v cene jedne" (coz pak
bychazelo cca stejne))

Co se tyka navi v androidu, tak NEDOPORUCUJI vsemi 10:
-komunitni navigace (jsou sice zdarma, par znamych pouzilo a je to pry
nepouzitelne). Ono se to "zdarma" pry neprijemne prodrazilo i na
palivu:-D
-ne-offline navigace (v CR je to jedno, ale prejedete za hranice a ty
data mohou bolet)

Marek