OT: doporucte GPS navigaci

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Leden 22 14:02:09 CET 2013

Souhlas..tak dlouho jsem si ji kupoval do auta, az jsem na podzim koupil
mobil a od te doby to nejak ztratilo vyznam.

Navic ty pozadavky v tech bodech nize v podstate vylucuji klasicke
autonavigace - to je spis na bezne turisticke navigace (vodotesne,
narazuvdorne), kterych je mensi vyber a za vetsi penize.

Radek Vicek