Dalsie moralne vitazstvo nad k***itkom v spotrebnejelektronike(ajked sa to tunajsim fachmanom bude zdat trivialne)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 22 13:42:47 CET 2013

Muzu se zeptat, co Vas vedlo k prechodu?
Valecne zraneni, nedostatek mista na stole, nebo (jako me) zamer procvicit
mozek a motoriku ?
Ten trening asi docela zafungoval, ted nemam po par sekundach zacviku
problem fungovat s jakymkoli usporadanim ve kterekoli ruce.

Pro me byl nejlepsi trening malovani v Eagle, zvlast kdyz se nastavi jemny grid.

PL

************************************

From: "Tomáš Hamouz" <hamouz na alsoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 22, 2013 9:33 AM
Subject: Re: Dalsie moralne vitazstvo nad k***itkom v spotrebnejelektronike(ajked sa to tunajsim fachmanom bude zdat trivialne)

Přešel jsem asi před 12 roky na myš v levé ruce, ale tlačítka jsem
neprohazoval. Trvalo to cca měsíc než jsem si zvykl, ale teď je mi
úplně šumák v které ruce mám myš. A protže používám pravou myš, tak
nemám problém u cizího počítače a doma můžeme sdílet společnou myš.

Na přeučení doporučuju Miny, ale nedělat to v přítomnosti omladiny.

Tomáš