Dalsie moralne vitazstvo nad k***itkom v spotrebnej elektronike(ajked sa to tunajsim fachmanom bude zdat trivialne)

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Leden 22 09:33:28 CET 2013

Přešel jsem asi před 12 roky na myš v levé ruce, ale tlačítka jsem
neprohazoval. Trvalo to cca měsíc než jsem si zvykl, ale teď je mi
úplně šumák v které ruce mám myš. A protže používám pravou myš, tak
nemám problém u cizího počítače a doma můžeme sdílet společnou myš.

Na přeučení doporučuju Miny, ale nedělat to v přítomnosti omladiny.

Tomáš