Dalsi setric energie

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Leden 22 10:45:43 CET 2013

sem nikde nenasel cenu - teda jen ze to jde koupit na splatky s 9% navysenim
jinak je to designově pěkné, jako monitor spotřeby by se mi to libilo za
cenu tak 500kč

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Tuesday, January 22, 2013 10:11 AM
To: HW-news
Subject: RE: Dalsi setric energie

Hustýýýýý :-))))

Jak poznám, že zařízení funguje?

Každé zařízení obsahuje paměťovou kartu, na kterou se ukládají veškerá data
o Vaší spotřebě. Speciání počítačový program, který získáte spolu s koupí
zařízení, dokáže tato data zpracovat a znázornit skutečnou spotřebu, i
spotřebu, která by byla, pokud by byl přístroj odpojen. Způsob měření a
zápis dat je jednou z mnoha předností zařízení HOMEWOX. Dále je pro
přehlednost na přístroji dvojice LED diod, která signalizuje správný chod
popřípadě poruchu přístroje.

Předpokládám, že v ceně je i věštecká koule, protože jak jinak by zařízení
poznalo spotřebu, která by byla, kdyby byl přístroj odpojen.

Tož to je zase síla. Bohužel věřím, že například lidé, kteří si dokáží
koupit vysavač Rainbow ("no nekup to, když je to tak levné", měsíčně pouhých
1500 po dobu 5 let :-), budou schopni si koupit i tuhle kokotinu, i kdyby jí
měli splácet do konce života (více v sekci FAQ :-).

Jakub Šerých