Dalsi setric energie

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Leden 22 10:10:33 CET 2013

Hustýýýýý :-))))

Jak poznám, že zařízení funguje?

Každé zařízení obsahuje paměťovou kartu, na kterou se ukládají veškerá data o Vaší spotřebě. Speciání počítačový program, který získáte spolu s koupí zařízení, dokáže tato data zpracovat a znázornit skutečnou spotřebu, i spotřebu, která by byla, pokud by byl přístroj odpojen. Způsob měření a zápis dat je jednou z mnoha předností zařízení HOMEWOX. Dále je pro přehlednost na přístroji dvojice LED diod, která signalizuje správný chod popřípadě poruchu přístroje.

Předpokládám, že v ceně je i věštecká koule, protože jak jinak by zařízení poznalo spotřebu, která by byla, kdyby byl přístroj odpojen.

Tož to je zase síla. Bohužel věřím, že například lidé, kteří si dokáží koupit vysavač Rainbow ("no nekup to, když je to tak levné", měsíčně pouhých 1500 po dobu 5 let :-), budou schopni si koupit i tuhle kokotinu, i kdyby jí měli splácet do konce života (více v sekci FAQ :-).

Jakub Šerých