OT: armada (bylo: Re: OT vikend (Elektronika do auta))

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pondělí Leden 21 21:33:03 CET 2013

> Tak mne taky pri jednom poplachu zapomneli tri dny ve sluzbe na stalici,
> ke konci uz mi z nevyspani fakt dobre nebylo.

Byl jsem na vojne v roce 1997 to byla zvlastni doba kdy se dustojnici jeste
prerikavali ve stylu sou... pardon - pane...
Bylo to tesne pred nasim vstupem do NATO a protoze na uzemi Ceska jsou dva
nejvetsi evropske cvicne prostory mimo Rusko (Jince a Libava) tak generality
NATO mely uplny orgasmus z neustalych navstev Libave a planovani jak uz tam
budou cvicit.

Taky jsem jako zdravotak zazil radu cviceni se "zahranicnimi armadami"
Slovaci - perfektne vybaveni a naprosto v pohode.
Nemci to same - ale improvizace vazne
Francouzi - bordel jako u nas, nelze se s nimi domluvit zadnym jazykem (a to
mluvim hodne), udiv nad tim existuje 320 km2 bez vesnic a hospod a
elektricke zasuvky, kde byste si mohli nabit vysilacky, protoze svete div se
v mrazu nevydrzi zdaleka tolik co pisou v navodu ....
Rakusaci - velci frajeri dokud neztratili a nehledali cestu podle azbukou
psanych (zamerne zmatenych ) smerniku po Rusacich...
Nase generalita - des bes - mladi frajtri prijeli na polni cviceni s mobily
(na Libave nebyl signal)  v polobotkach a obleku a vylezli ze sluzebni fabie
do -18 a za 30 sekund byli nepricetní zimou...
Borec v UAZU (z Prahy) bez lana, retezu lopaty, totalne sjete slicky ani se
neobtezoval zapnout si v nabojich predni nahon (sanitou jsme ho tahali ze
zaveje a jeste byl sprosty)
BVP nejsou schopne prejet Libavou z Kozlova na Velkou Strelnou (cca 8 km)  -
vyjede jich 15 dojede 7 atd atd.... Na Francouze jsme meli ale ostatni
armady byly vyrazne lepe organizovane.

Zdravi Petr Kubac