OT: armada (bylo: Re: OT vikend (Elektronika do auta))

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Leden 21 14:53:15 CET 2013

Tak mne taky pri jednom poplachu zapomneli tri dny ve sluzbe na stalici, ke
konci uz mi z nevyspani fakt dobre nebylo.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 21, 2013 2:41 PM
Subject: Re: Re: OT: armada (bylo: Re: OT vikend (Elektronika do auta))

Já bych tomu docela věřil. Když si vzpomenu na ten neskutečný bordel co
byl v armádě v 80.letech a stálý strach lampasáků, aby na sebe
nepřitáhli pozornost nadřízených, děly se i horší věci. Hlavně nevyvolat
MU. Zapomenout strážného na střelnici nebylo nic výjimečného. Musel holt
šlapat těch 40km pěšky. Že to šel týden celkem nevadilo.
Zastupoval jsem výkonného praporčíka na baterii, kde bylo asi 140 lidí a
za celý ten rok to bylo vždy s přesností tak +/- 2 kusy. OT62 se
evidoval, ale nikde nebyl k nalezení - asi ho lampasáci odvezli do
sběru. Velitel na to řekl - nestarej se. Jednou nám dezertoval voják z
ošetřovny a přišlo se na to jen náhodou - když ho chytili policajti v
místě bydliště. MU ? Vůbec ne. Poslali nás s padělaným razítkem
vyzvednout ho na posádku v Karviné, kde byl v base. A nikoho nezajímalo,
jestli máme jako chudý záklaďácí prachy na vlak. A když jsme si je šli
vyzvednout na poštu na mou cestovní vkladní knížku, pokladní si myslela,
že je to přepadení, klekla na kolena a prosila nás abychom jí
nezabíjeli, že má dvě malé děti. A to vlastně vůbec netušila, že ten
východňár, co byl se mnou má ten samopal opravdu ostře nabitý. Dneska se
divím, že jsme po celé té cestě neudělali žádný opravdu velký průser.
Jednou šla diskuze na téma, že Švandrlík v Černých baronech přehání.
Kamarád, co byl 9 let u sapérů na to opáčil, že vůbec ne, bylo ještě
horší. Jenže tomu by už nikdo nevěřil.

Mrazík