problemy s pocitacem

Pondělí Leden 21 10:58:50 CET 2013

Dobrý den,
u počítače Packard Bell (ten jak se před lety dal výhodně koupit jako
repasovaný) mi odešla grafická karta. Je tam GeForce8400GS 256MB. Nejde
vůbec nic, ani analogový, ani digitální výstup. Na bordu je integrovaná
grafika, měla na konektoru krytku s nápisem Do not remove. Krytku jsem
sundal a kupodivu to jde, jen neumí širokoúhlý monitor. Nabízí jen
2048x1536, 1280x1024, 1024x768 a 800x600.
Jak zjistím že je grafická karta opravdu mrtvá? Jiné počítače mám jen
starší, s jiným slotem. Není možné, že se systém jen nějak zblbnul a
začal kartu ignorovat? Nedávno mi to takhle začalo ignorovat mobil.
Připojím ho na USB a nic se neděje. Teď (bez grafické karty) jsem mobil
zkusil znova a napsalo mi to, že zařízení nebylo rozpoznáno. Aspoň něco,
před tím to dlouho nedělalo vůbec nic.
Dá se nějak zkontrolovat, jestli je grafická karta ve slotu, případně
jestli je něco připojené k USB? Nemůže to být nakonec nějaký vir?
Nepomohlo by odinstalovat ovladače a nechat ať si to zařízení znova najde?

Anděl