[OT:] Hledam programatora v PHP

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Leden 21 09:59:07 CET 2013

Zdravim,

nikdy jsem nemyslel, ze neco podobneho zrovna ja napisu, ale nedostava se mi
casu a psychickych sil na dotazeni nejakeho weboveho projektu, tak hledam
nekoho bud na castecnou spolupraci, pripadne na prevzeti zakaznika.

Pri spolupraci jde o vytvoreni administracniho rozhrani k existujicimu webu
(velmi stara verze je k videni na http://www.garoma.cz ), v pripade prevzeti
jde o vytvoreni modernizovane verze zmineneho webu (samozrejme co mam
hotove, uvolnim jako zaklad pro dalsi praci atp.)

Preferoval bych bud nekoho z Prahy (v pripade dodelani te chybejici casti),
pripadne z Brna (aby to mel blizko k zakaznikovi) v pripade prevzeti
zakazky.

Pokud mate nekdo tip ci si chcete privydelat, tak prosim soukrome.

Dekuji a omlouvam se za OT.

Pavel Kutina