Snimac tlaku v pneu

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Leden 21 09:44:09 CET 2013

No vykaslat sa na meranie tlaku,
idealne je, ked si auto gumu same dofukne.
Ale to som zatial videl len u nakladnych aut

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Friday, January 18, 2013 11:18 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Snimac tlaku v pneu

Vyvážení není problém, dokud neskáče i guma, tak to vyváží. Zvládnou to i na šišatých kolech, jenom to sežere víc závaží. Podle šišatosti to pak cítit je nebo není. :) Jinak tuším, že u koncernu je to čidlo někde poblíž čidla ABS. Dokonce to hlídá tak dobře, že na stojícím autě nebylo nic vidět, ale už byl menší tlak a hned se to ozvalo.
No a taky je blbý, že člověk pak musí skutečně přezouvat a ne jenom vyměňovat kola nebo musí koupit další sadu ventilků..