Snimac tlaku v pneu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Leden 18 23:18:23 CET 2013

Vyvážení není problém, dokud neskáče i guma, tak to vyváží. Zvládnou to i na
šišatých kolech, jenom to sežere víc závaží. Podle šišatosti to pak cítit je
nebo není. :)
Jinak tuším, že u koncernu je to čidlo někde poblíž čidla ABS. Dokonce to
hlídá tak dobře, že na stojícím autě nebylo nic vidět, ale už byl menší tlak
a hned se to ozvalo.
No a taky je blbý, že člověk pak musí skutečně přezouvat a ne jenom
vyměňovat kola nebo musí koupit další sadu ventilků..