Výroba battery packu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Leden 20 19:45:13 CET 2013

Zdravím,
  zajímalo by mne, zda máte vyvinutu nějakou spolehlivou technologii pro
domácí výrobu battery packů. Potřebuji vyrobit atypický z 5 kusů NiXX (asi
tam dám NiMH, ačkoliv tam byl NiCd) tvaru AA, ve tvaru "tužky" ze 3 článků
za sebou , ke které je přiložena kratší tužka ze 2 článků (a obojí slepeno
do jednoho kusu).
  1) Plánuji použít praporkové typy, ale pájení těch praporků mi vždy dělalo
potíže, nechtěl jsem to moc prohřívat, abych nepoškodil článek, ale nechytalo
to vůbec pájku. Je na to nějaký prostředek ?
  2) Dáváte mezi články (když jsou k sobě čely) nějakou izolaci ? V profi
sestavách tam něco bývá...
  3) Fixace: Samosmršťovačka ? Scotch-páska ? Nějaký jiný trik ?

  Je to do zařízení typu "nafurt" (tj. není to určeno k uživatelské výměně),
takže to nemusí vypadat nějak příliš vzhledně, ale mělo by to být dlouhodobě
stabilní, aby se to nerozpadlo, nezkratovalo, nevyteklo atd.

Zdraví Pavel