[OT] Raspberry - radio

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Leden 20 18:46:34 CET 2013

Nainstalujte si image Rasbmc,

to funguje naprosto perfektně, ovládací rozhraní je grafické ,svižné a přehraje
to cokoliv. (Dokonce víc a lépe než WD TV Live). Je to postavené nad debianem,
takže repozitáře jsou udržované.

Jen se zeptám, svého času jsem to provozoval s MPD a občas (cca jednou za
písničku) se ozvalo lupnutí.
S XBMC to chodí dobře.

Jak jste na tom vy?

Petr