[OT] Raspberry - radio

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Leden 20 18:32:47 CET 2013

Ano, mělo. Počítejte ale s tím, že video je poněkud příšerná záležitost
co se týče kodeků audia a videa, kontejnerů a jejich kombinace. Čili ne
všechny videopřehrávače si poradí úplně se vším.

Mně osobně se osvědčuje spíš VLC, než Mplayer (ale nejsem žádný guru, na
video se dívám jen velmi zřídka). Je ale řada dalších...

Oba dva zmíněné přehrávače mají moře různých voleb, použitelných
samozřejmě i v konzoli.

---
Jirka