[OT] Raspberry - radio

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Neděle Leden 20 16:32:51 CET 2013

Wheezy neni stabilni Debian. Probiha tam vyvoj, meni se verze programu.
Apt-get update vam stahne aktualni seznam balicku, aby vam install
nehazel 404. Protoze je to vyvojova verze, tak tam samozrejme muze byt
nejaky problem.
Pokud poslete, co to hazi za chybu, tak je sance s tim neco udelat.
Pada-li i update na 404, tak bud zmizel repozitar nebo nemate konektivitu.
L.