[OT] Raspberry - radio

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Leden 20 16:06:32 CET 2013

No vidíte, tohle přesně je otázka filosofie přístupu, kterou se
mrkwosoftu podařilo dlouhodobou masáží úplně rozvrátit...

Já třeba zase nemám čas ani chuť na to hledat, stahovat, instalovat a
udržovat každou aplikaci zvlášť, jako je to ve widlích (+ k tomu řešit,
zda jsem správně pochopil každý znak příslušné EULA, + k tomu viry a
podobné chuťovky atd.).

Dělal jsem to řadu let a dnes už prostě nechci.

Jak už jsem napsal, v obvykle používaných distribucích pro PC je většina
věcí klikací a závislosti jsou v rámci jednoho, maximálně několika (a to
běžných a používaných) repozitářů. Čili adresy repozitářů se nastaví
během několika desítek vteřin při instalaci systému (obvykle výběrem z
předdefinované nabídky) a pak už o tom nevím.

Celé Raspberry Pi mi ovšem přijde jako silně módní záležitost (jejíž
smysl jsem nepochopil, jako nakonec u módy obecně). Tomu samozřejmě může
odpovídat (a nejspíš i odpovídá) úroveň "podpory", která je asi spíš
nadšenecká... Kromě toho ARM je dost novinka a i "velkých" distribucí je
pro něj jen pár.

Přesto si myslím, že jste to vzdal hodně brzo, ty uvedené projekty rádií
došly "poněkud" dále a asi to autory taky neživí...

---
Jirka