[OT] Raspberry - radio

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Leden 20 15:23:47 CET 2013

To samozřejmě může být otázka kvality, s jakou jsou dané repozitáře
udržovány. U solidních, "dospělých" a propracovaných distribucí to
funguje prakticky 100% (a když náhodou nejede jeden server, tak jsou
samozřejmě zrcadla).

Není nic snažšího, než  existenci a strukturu daného repozitáře ověřit
zadáním jeho adresy do webového prohlížeče.

---
Jirka