[OT] Raspberry - radio

Neděle Leden 20 15:19:03 CET 2013

Ale jasne, z hlediska HW a SW mam jasno, ale z hlediska organizace, proc
kdyz dam apt-get install neceho co najdu na netu v navodu nebo jenom
update a ono mi to vysype hromadu error 404 not found, to fakt nevim,
kde je problem. Tyhle archivy jsem nikdy nepochopil a vzdycky s nima byl
problem, treba kdyz jsem prekladal distribuci pro mini2440, taky to
nemohlo neco v archivu najit. Bud je v archivech bordel, nebo je to
slozitejsi, ale tohle mi nesedi. Ja radsi stahnout balik ve kterem je
vsechno zabalene a vyzkousene a hlavne konstantni v case, ne ze to ted
jde, zitra nepujde a pozitri zas pujde...