OT vikend (Elektronika do auta)
pyjan
pyjan na tiscali.cz
Sobota Leden 19 19:16:05 CET 2013
No a co nákolky železničních kol na vagonech a lokomotivách. Občas se
vyskytují i teploty -27 až -30°C. Pokud je mi známo, na koleje i
nákolky se používá ocel s vysokým obsahem manganu. Přiznám se, že mě
není znám jeho vliv na mrazuvzdornost oceli. Sekera, vykovaná z
kolejnice drží velmi dlouho ostří. Byl to oblíbený sortiment fušek v
bývalých ŽOSkách.
Peter Bosnak napsal(a):
>
> >Vezmete klasickou kolejnici vrazte ji do prazaku (-18C) kdy do
> holejnice pak
>
> >trisknete poradnou palici tak se zlomi.
>
>
>
> To snáď nie. -18 C nie je neobvyklá teplota ani v našich končinách,
> zvlášť v noci , a to by znamenalo, že po prejazde rýchliku by na trati
> zostal len šrot miesto koľajníc ? Predpokladám, že podvozky vagónov
> dávajú koľajnici silnejšie rany ako "poradna palice" . P.B.
>
> ------------------------------------------------------------------------
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20130119/dc5d79fe/attachment.htm>
Další informace o konferenci Hw-list