OT vikend (Elektronika do auta)
Pavel Kutina
hw na prelude.cz
Sobota Leden 19 14:34:31 CET 2013
Tahle veta mi nejak vrta hlavou. Opravdu je, pri tom, jake teplotni rozpeti
je schopna ocel, litina nebo ostatni technicke kovy snaset, nejaky znatelny
a podstatny rozdil v pevnosti materialu pri +30°C nebo treba pri -15°C? Z
pohledu obsluhy to chapu, tech plus tricet je vyrazne snesitelnejsich, nez
tech studenych patnact, kdy _u obsluhy_ hrozi, ze ji nejaka podstatna
soucast upadne :)
V mrazech bych cekal spis ztuhnuti maziv a s tim spojene problemy (jakoze
treba ojnicni lozisko prestane loziskovat a nasledne se ojnuce podiva bokem
motoru ven, protoze se na klice neprotoci), ale ne, ze se mi ta ojnice
rozsype na prvocinitele.
Vi o tom nekdo neco?
Pavel Kutina
----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 19, 2013 11:44 AM
Subject: Re: OT vikend (Elektronika do auta)
On ten éter
dělá při výbuchu velké rázy (hoří rychle, na rozdíl od nafty) a na mrazem
prokřehlý motor je to opravdu velká zátěž.
Zdraví Pavel
Další informace o konferenci Hw-list