OT Volby, ACTA

Pátek Leden 18 17:16:58 CET 2013

Admine, prosím zatrhni to !!!
Děkuji.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Hfmcons
Sent: Friday, January 18, 2013 2:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Volby, ACTA

Jen bych podotkl, že i demokratické volby jdou udělat "přesně na míru". Třeba tak, že i přes skutečnost že shodný počet hlasů je zcela nepravděpodobný se udělá zákon tak aby umožňoval v druhém kole sehnat a mobilizovat všechny prostředky k ovlivnění voleb. Jistě, výkladů takových voleb může být víc, ale asi ne tak nebezpečných. Pro mně je Schwarzenberg, zejména z obecně vážných potenciálních důvodů rovněž zcela nepřijatelný.
S pozdravem,
Miloš Dašek