OT Volby, ACTA

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Leden 18 14:04:07 CET 2013

Jen bych podotkl, že i demokratické volby jdou udělat "přesně na
míru". Třeba tak, že i přes skutečnost že shodný počet hlasů je zcela
nepravděpodobný se udělá zákon tak aby umožňoval v druhém kole sehnat
a mobilizovat všechny prostředky k ovlivnění voleb. Jistě, výkladů
takových voleb může být víc, ale asi ne tak nebezpečných. Pro mně je
Schwarzenberg, zejména z obecně vážných potenciálních důvodů rovněž
zcela nepřijatelný.
S pozdravem,
Miloš Dašek