RE: Identifikace soucastky v FTEU 901

ivanhw na centrum.cz ivanhw na centrum.cz
Pátek Leden 18 12:51:01 CET 2013

Ted se mi ted podarilo to vypnout tlacitkem.
Ne dlouhe podrzeni, ale jen klik. To je OK.
Na displayi zobrazuje OFFa E4. Ale priblikava cervena, jinak jina barva neni.
Video 1mega http://www.uloz.to/x1Jetfz/fteu-avi
Chova se to "normalne", jen se tam neco porad priplejta.

Pravda ze, ze to ted nefunguje a nejak jednoduse to neopravim.
Zkusim krabicku, ale bojim :)

Ivan