RE: Identifikace soucastky v FTEU 901

ivanhw na centrum.cz ivanhw na centrum.cz
Pátek Leden 18 12:24:06 CET 2013

Sroub je v pruchozi dire. Drzi plast s dirou, ktera drzi vrchni dil termostatu. Neni tam ukryt dalsi srooubek na rozebrani.

Reaguje to i na pridavani teploty (je to videt na displayi spolu s E4).
Nereaguje to na pokus o vypnuti (dlouhe podrzeni tlacitka).
Cele to divne kmita- na displayi probihaji snad i 3 udaje za sebou.
E4 a cervena LED jsou evidentne hlaseni problemu.
Cele to ted asi rok nepracovalo.
Bylo to sice pod napetim, ale display ani nezobrazoval OFF (myslel jsem, ze je nekde odpojeny privod- predelavali nam jistice).
Kdyz jsem to rozebral a pohnul deskou displaye, tak to alespon zaclo delat tohle.

>No vida, to vypada, ze ten 470R vede na civku rele, pred tim je asi C z
>druhe strany a to shorele  mezi tim by mohl byt treba NTC? (vetsi proud
>pro sepnuti)

Nevim, cidlo to ma ETF-.99. Nameril jsem cca 15k pri studenem a asi 11k pri teplem.
Prostorove to snad teplotu nemeri.
Na pojistku je to asi v blbem miste zapojeni.
Zezadu nahore jsem skvirkou zahledl sv. modry kvadrik (C?).

diky Ivan