Elektronika do auta.

Čtvrtek Leden 17 11:29:59 CET 2013

Ja uz teda u meho vraku pozoruju pri startovani jen pokles napeti ;-)
ale starter je pripojeny primo na baterku, ta by snad mela dos spicky
vyfiltrovat.
Ale jo, taky bych sel spis cestou mekkeho reseni nez transil primo na
tvrdem napajeni (a stejne by asi spis horela pojistka co bude mit
predpokladam max nejakou A nez transil, ne?)