vyber routeru

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 16 15:22:20 CET 2013

 16.1.2013, 15:18:23

Ja mam v routeru (4 port) AP1506 ktery chodi do 20V, ale vstupni C je jen na
16V. Prikon cca 6W, coz pred asi tak rokem, kdy jsem jej porizoval
byla typicka hodnota, ale nasel jsem i nejaky, kde se vyrobce camral
ze jejich router na o proti konkurenci prikon mene nez polovicni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz