vyber routeru

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Leden 16 15:06:31 CET 2013

No snad to tam budete mit. Ale je cim dal castejsi napajeni 5V, kde se
na nejake obvody pouziva tech 5V primo a treba na jadro routeru je
spinany menic 3V3.
Switche od Edimaxu na to prechazeji taky a maji dokonce stejne oznaceni
jako stare na 12V. Pri vymene takoveho switche je to pak sranda.

Martin Hanek