cestina a jine komoleni ASCII :)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Leden 15 14:02:27 CET 2013

No, problem nie je v podpore roznych kodovych stranok, ale v tom, ze
editor zdrojakov z jednoducheho textoveho zdrojaku (napr. *.c) nema
ako vediet v akej kodovej stranke bol vytvoreny.
Konkretne ten moj pripad: prevzaty C zdrojak z nemeckej verzie Linuxu
(Debian), pisany netusim v akom editore, bol v Eclipse pod Windows
zobrazeny zle - znaky mikro a nemecke ostre s. Toto sa tykalo
nastastie len komentarov.
Pripad so zlym prekompilovanim textov sa stal kolegom v jave, ked
presli z nemeckej verzie J-Buildera na anglicku verziu Eclipse for
Java. Oboje pod Windows.

miro