cestina a jine komoleni ASCII :)

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Leden 15 12:05:10 CET 2013

s tim kreslenim na papir mate asi pravdu. uz jsem pochopil, ze me to
nejspis nemine :) nicmene font neni jediny problem. v podstate font je
podruzny. hlavni problem je jak se mplab potazmo kompiler zachova k ceskym
textu s diakritikou. normalni standardni ascii text mi vraci ascii hodnoty
znaku a ja si je pak vyberu (podle te hodnoty) v tabulce fontu. problem je
ze nevim co a jak mi bude vracet text s pismeny s diakritikou. v napovede
kompilatoru je zminena pragma jis, ze nejak neco dela, ale chytry z toho
nejsem ani trochu. to je oc tu bezi :)

omlouvam se ze nejsem schopny poradne vysvetlit co chci :(

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz