cestina a jine komoleni ASCII :)

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Leden 15 10:42:58 CET 2013

On 1/15/2013 10:23 AM, Ondřej Kozumplík wrote:
> no je to titerne 5x7, ale stacily by mi mala pismena :) ta vyska 7
> vychazi ze standardniho radku 8bit ktery ma KS0108ka. 1px je na mezeru
> mezi radky. zacinam se bat, ze si ho budu muset nakreslit rucne :)
> zkousel jsem nekolik programku vyhrabanych ze site, ale ani jeden se
> dobre nepopral s tak malym fontikem :(

Toto trochu nechapem. Nakreslit si 5x7 font z bodiel a hviezdiciek do
textoveho suboru, to zaberie tak pol az tristvrte hodiny (robil som to v
minulosti bezne). Napisat si programcek, ktory to skonvertuje do nejakej
vyhovujucej datovej struktury 15 minut, no nech pol hodiny.

Zabit miesto toho niekolkonasobne viac casu hladanim a skusanim
kdejakych programov, to nejako nechapem.

-m-