Re: Ještě k PICu - uklízení proměnných při výpadku napájení

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Leden 14 10:10:05 CET 2013

Dobry den,

Dňa 13. január 2013 20:48, Admin HWnews <hwnews na cncnet.info> napísal/a:

> no uz jsem to pouzil nekolikrat, mekky delic radove desitky kohm a na noze
> MCU 10nF kondenzator a nikdy s nicim problem nebyl, ani kdyz se tam tocily
> motory a ja nevim co vsechno

A bol si to aspon raz otestovat v skusobni? Aspon sam pre seba, ked uz
nerobis na tom CE. Impulzy a este k tomu VN su velmi zaujimava vec.

> ted tam bezi na te desce dokonce dva menice a take vse bez problemu

> no tohle resi LEDka na napajeni za stabilizatorem, ktera signalizuje zapnuti
> - pres ten mekky delic na ni proste napeti nevyleze

> no ten delic se prece chova uplne stejne jako ten seriovy odpor,

Odkedy som robil s VN, tak najlepsi delic je T-clanok...

> navic pokud
> bych tedy uz chtel zabranit tomu parazitnimu napajeni tak neni problem si
> ten delic posadit treba pod 2V a navesit tam zenerku/LEDku abych mel proste
> jistotu, ze se tam vic nic neobjevi

Ale to uplne zdegradujes meraci rozsah toho prevodnika. Mozeme sa este
bavit o tom, ze tam das este vacsie odpory, ale ten AD v PIC potrebuje
max. 10k, potom musis zase experimentovat s Tad.

Nechcem to uz dalej rozvadzat, ale ako som napisal, ma to dve stranky,
jedna je rusenie a druha parazitne napajanie.

A.