OT: Medzery a oddelovace textu Re: Domaci solarni energetika...

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 11 15:29:54 CET 2013

Nešel by dát na mailman filtr, který by ten text našel (pevně daný
řetězec) a prostě ho před rozesláním a uložením do archivu ustřihnul?

Jen nápad, třeba to není triviální.

Proti blbům se dá jen bojovat, sami k rozumu nepřijdou.

---
Jirka