OT: Medzery a oddelovace textu Re: Domaci solarni energetika...

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 11 15:22:31 CET 2013

Ja jsem si toho vsimnul a shodou okolnosti uz v minulem mailu jsem to
zkusil, ale ten text se pridava az nekde na mailserveru naseho
"podniku" a zrejme to celou zpravu orizne takze prazdne radky
nepomuzou - budu tam muset nacpat nejake znaku

ani nevite jak me to sere, ale mame noveho nejvyssiho bezpecaka
(stahujou se k nam manazeri ze vsech moznej statnich uradu - tenhle je
prej dokonce z hradu) a evidentne se snazi udelat dojem - tohle bylo
prvni co zavedl