OT: Excel vs. Calc

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Leden 9 18:06:51 CET 2013

Jeste si odpovim... :)
Vzal jsem v praci realna data, ktera potrebuji zpracovat a otevrel v
libreoffice.
Pivot chart opravdu nezna a nezobrazi.
Nicmene lze kliknout do pivot table a pak vlozit graf a ten muze byt i
XYbodovy. Takze zdanlive vitezstvi.
Pak jsem zkusil prefiltrovat jinou tabulku a vybrat zobrazena data a
pak je zkopirovat jinam. Tadadam dam :(
Insert into multiple selection is not possible. Tohle MSO umi.
LO se cuka, prestoze
https://help.libreoffice.org/Calc/Only_Copy_Visible_Cells rika, ze by
to melo jit...

Je tam jeste par detaiu UI ktere mi prijdou u MSO lepsi.

Kadopadne XYbodovy graf z kontingencni tabulky je fajn, tak budem asi
LO pouzivat alespon na to.

PK