OT ... a ani Lin nie je proste zahad...

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Leden 7 23:45:18 CET 2013

On 7. 1. 2013 23:29, Jaroslav Lukesh wrote:
> Nesuďte když víte kulový.

Nepindajte, ked neviete citat.

> 5 MB je v lost&found, aby se daly obnovit (u ext3+ nehrozí, ale kvůli
> kompatibilitě s ext2 to tam je).

FS, ktory som pouzil, nema lost+found. Podotykam, ze tam nie je ani
odpadkovy kos (vymenitelne medium) a vsetky subory boli "permanently
deleted" ako ma operacny system informoval.

> Uvolněné inody se nepoužívají znovu hned, ale až nejsou jiné volné.
> Obsazené místo meta informacemi se kvůli lost&found průběžně
> neuvolňuje, ale až se uvolněná inoda obsadí, je pouze updatována.

Ze si pletiete lost+found s undelete? A okrem toho pouzity FS inody
nepouziva. Pouziva indexy ci co.