Multimetr M1T 380 (M1T 382) -- schema & EPROM GPIB (IMS-2)

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Leden 6 01:13:56 CET 2013

Dobry den,

> mám schéma na verzi s RS232 i s IMS-2,

to bych velmi uvital, podelil byste se?

> ale u desky mám pouze rozmístění součástek bez vedení cest.

Nevadi, pocitam s kreslenim nove.

> Ovšem vyčíst EPROM bude problém protože není v patici a vyčtení by
> znamenalo poškodit desku pájení.

Pajet ven bych ji urcite nechtel. Nebude problem ji vycist pres ten FRB
konektor, kterym se pripojuje k zbytku pristroje. To lze udelat velmi
snadno a neinvazivne TTL signaly a pocitacem. Byl byste ochoten za
nejakych podminek desku zapujcit?

Myslim, ze by bylo v zajmu majitelu tohoto pristroje, aby obsah EPROM byl
nekde v digitalni podobe zazalohovan. Zrovna tak bych se mohl pokusit
vycist ostatni EPROMky ze sveho pristroje, tam uz to vycteni ale tak
snadne nebude.

Zdravi Marek P.