Multimetr M1T 380 (M1T 382) -- schema & EPROM GPIB (IMS-2)

Zdeněk lada zdenek023ster na gmail.com
Neděle Leden 6 01:09:35 CET 2013

Dobrý den,

mám schéma na verzi s RS232 i s IMS-2, ale u desky mám pouze rozmístění
součástek bez vedení cest. Ovšem vyčíst EPROM bude problém protože není v
patici a vyčtení by znamenalo poškodit desku pájení.

Zdeněk